无论是我人生中的大事或小事,我都把它们一一记载在这个小小的空间……

Friday, February 20, 2009

很痛心!

我只不过是去买个蛋糕
顺便载朋友回家
为什么?
为什么要有一只狗突然间跑出来?
难道你连马路都不懂得看吗?
听到它的惨叫声
我已经够伤心害怕了
谁知 去到油站的时候
原来车的前面被撞坏了
很害怕 因为修理要很多钱
最少要2000+吧!
回到家 给妈妈痛骂了一场
我不想的啊!
难道你想要我闪那只狗而车祸吗?
难道你很想我死?
哈!
今天都够衰的了
说不定等下走下路会被东西砸死吧!
那你如愿了吧? 我也想这事会发生!
修理车的钱 我会还给你
最多一天少几餐 当减肥
满意吗?
真得很痛心 很痛心
命令自己不准哭
等下是义章的生日
要给点面子
眼睛不准流泪 不准肿
可能今晚我真地会衰到

4 comments:

Anonymous said...

sorry to hear that...
don't blame yourself too...
it's just an accident...
be tough ^^

weiti3n89 said...

Thx vian, haiz, what to do...
Even was an accident, but my keep blaming me n scold me, I really so hate my family.

Anonymous said...

dont hate them la.
they just mad for a while only.
they dont understand you feel & they also worry you too.
they will forget it while time passing...
so, happy go lucky =p

weiti3n89 said...

haha!! yala yala future psychologist

 

blogger templates | Make Money Online